A hálózati és az IT Security megoldások szakértője

A hálózati és az IT Security megoldások szakértője

Cége IT részlege így fókuszálhat a lényegre, a bizniszre!

managed_1.jpgA vállalatok informatikai osztályán jellemzően erőforráshiány van, sőt egyes helyeken egyáltalán nem tudnak szakembereket biztosítani. Ez állandó leterheltséget, illetve káoszt eredményezhet. Az informatikusoknak a munkaidejük nagy részében egyszerű, a működéshez mégis elengedhetetlen problémákat kell megoldaniuk. Így sokszor nem tudnak a legfontosabb területre, az üzleti célú feladatokra, fejlesztésekre koncentrálni.

A vállalkozásoknak ajánlott hatékonyabb alternatívákat keresniük az alap IT hálózatok beszerzésére, fejlesztésére, illetve üzemeltetésére. A felhőből menedzselt hálózat segíti a végfelhasználókat abban, hogy hálózatukat egy „másodlagos” feladatnak tekintsék, így javul a cégük operatív képessége.

A PANOR Informatika Managed Sevice szolgáltatása teljes körű infrastruktúrát és kiszolgálást biztosít egy kézből, havidíjas konstrukcióban.

managed_2.jpg

A Managed Service teljes IT szolgáltatást kínál az üzleti ügyfelek, közép- és nagyvállalatok, illetve az állami szereplők számára. Az informatikai részleg válláról levesszük a terhet: az alapvető rendszerek működtetése helyett olyan megoldásokat fejleszthetnek ki, amelyek a cég üzleti folytonosságát és hatékonyságát támogatják.

Tőlünk kiemelt szintű SLA és akár a szolgáltatási szerződés lejártát követő eszközpark frissítés is kérhető. Egyösszegű befektetés nélkül fejlesztheti infrastruktúráját, biztosíthatja szervezete adatainak biztonságát és üzletmenetének folytonosságát. Mi biztosítjuk az eszközöket, illetve azok üzemeltetésének támogatását és felügyeletét. Húszfős mérnökcsapatunk áll a rendelkezésükre, akár a hét minden napján, 24 órában.

Mi nem elvesszük az IT részleg munkáját, hanem támogatjuk, segítjük a munkavégzésüket!

managed_3.jpg

Milyen szolgáltatásokat biztosít a PANOR?

Konfiguráció: a vezetékes és vezeték- nélküli beállításokkal nem kell foglalkozniuk, mi elvégezzük ezeket a teendőket, így az informatikai csapatuk fontosabb feladatokra koncentrálhat.

  • Riporting és monitoring: átfogó riportokat készítünk és figyeljük a hálózatot.
  • Riasztás és hibaelhárítás: figyelmeztetjük ügyfeleinket az esetlegesen felmerülő problémákról, az incidenseket elhárítjuk.
  • Racionalizáció és automatizáció: optimalizáljuk és automatizáljuk ügyfelünk hálózatát.

Partnereink számára három havidíjas csomagot ajánlunk, amelyek közül igényeiknek megfelelően választhatnak. Állítsa össze saját csomagját vagy kérje szakértő kollégáink segítségét!

Fókuszáljon a bizniszre, mi foglalkozunk az alapokkal és a fejlesztésekkel! További kérdések esetén keressen minket bizalommal!

LinkedIn
Érdeklődés * 
Név * 
Email * 
Telefon  
Üzenet  

Adja meg a képen látható biztonsági kódot: 

Görgess