A feladat folyamán a felmérnénk magas léptékben (high level) a következőket:
- A szervezet infrastruktúrájában található tűzfalak, aktív eszközök, és kiszolgálók szoftver verziójának és frissíttetésig állapotának, valamint frissítési gyakorlatának felmérése.
- A szervezet autentikációs és autohorizációs megoldásának felmérése.
- A szervezet kiszolgáló oldali, kiszolgáló védelmi infrastruktúrájának felmérése.
- A szervezet kliens oldali, végpontvédelmi infrastruktúrájának felmérése.
- A szervezet távmunka megoldásának felmérése.
- A szervezet telephelyi összeköttetésének felmérése.
- A szervezet monitoring és loggyűjtő megoldásának felmérése.
- A szervezet adminisztrátori hozzáférési gyakorlatának felmérése.
- A szervezet szabályzati háttér meglétének felmérése.
- A szervezet határvédelmi és belső szeparációs infrastruktúrájának felmérése.
- A szervezet vezetéknélküli megoldásának felmérése.
- A szervezet internet forgalom és e-mail szűrő megoldásának felmérése.
- A szervezet informatikai nyilvántartásának felmérése.
- A szervezet felhasználó, és adminisztrátor felvételi, és kiléptetési gyakorlatának felmérése.
Az eredménytermék a vezetőség számára egy átfogó magas léptékű képet ad a szervezet jelenlegi információbiztonsági állapotáról, és a lehetséges javítóintézkedések méretéről és természetéről. Az így kapott információk megalapozott szakmai alapul szolgálnak az szervezet rövid és hosszútávú informatikai fejlesztési irányának meghatározásához. A PANOR Informatika Zrt. a feltárt hiányosságok és javasolt javító intézkedések tekintetében partner a feladat lezárását követő projekt jellegű együttműködésre.