Vásárlói profil | |
2011-es alapítása óta a BHS Trans Magyarország egyik legnagyobb logisztikai szolgáltatójává nőtte ki magát. Már jelenleg is számos közép-európai országban nyújt szolgáltatást ügyfeleinek és a következő években öt szomszédos országban kíván fiókirodát nyitni. | Iparág: Szállítmányozás Helyszín: Dunakeszi Foglalkoztatottak száma: > 600 fő Raktárterület: 100.000 m² |
Vásárlói profil |
2011-es alapítása óta a BHS Trans Magyarország egyik legnagyobb logisztikai szolgáltatójává nőtte ki magát. Már jelenleg is számos közép-európai országban nyújt szolgáltatást ügyfeleinek és a következő években öt szomszédos országban kíván fiókirodát nyitni. |
Iparág: Szállítmányozás Helyszín: Dunakeszi Foglalkoztatottak száma: > 600 fő Raktárterület: 100.000 m² |
Követelmények | Megoldás | Eredmények |
|
|
|
Követelmények |
|
Megoldás |
|
Eredmények |
|
A logisztika már nem papíralapon működő üzletág, de még nem állt át teljesen a digitális üzletmenetre sem. Nagyon sok logisztikai cég már elkezdte az átalakulást, de ez nem egy lámpakapcsolási művelet, sokkal inkább olyan mint egy utazás.
„Szeretnénk, ha újítónak tekintenének bennünket. Új digitális élménybe szeretnénk vezetni ügyfeleinket” – mondja Réti Tamás, a BHS Trans informatikai igazgatója.
Digitális átalakítás a logisztika új hatékonyságának megteremtésére
A BHS Trans Magyarország egyik legnagyobb logisztikai szolgáltatója, és egyre nagyobb a jelenléte Közép-Európában. Számukra a digitális transzformáció a működési hatékonyság és az ügyfelekkel való szorosabb integráció biztosításának szükségességét szolgálja.
„A logisztika továbbra is ár-érzékeny üzletág. Új hatékonysági lehetőségek felkutatására, a költségek szabályozására és a szállítási idők javítására kell összpontosítanunk” – mondja Réti Tamás a BHS Trans Kft. IT vezetője. „Versenyelőnyt kell teremtenünk ügyfeleink számára.”
Az átalakulás megvalósításához a BHS-nek stabil internet kapcsolatra és kommunikációra van szüksége a telephelyein. Zökkenőmentes Wi-Fi-t szeretne a teljes központi irodájában és a kulcsfontosságú logisztikai központjaiban, valamint biztonságos és személyre szabott hozzáférésre van szüksége munkavállalói, vendégei és látogatói számára.
„A logisztikára, az ügyfeleinkre és az új szolgáltatások létrehozására kell összpontosítanunk” – mondja Réti Tamás. „Nem akarunk erőforrásokat lekötni a hálózat menedzselésére.”
Felügyelt szolgáltatás igénybevétele a hálózati csapat terhelésének enyhítésére
Az Aruba megoldást menedzselt szolgáltatásként az Aruba MSP Partner, a Panor Informatika, a hálózatok és az IT-biztonság szakértője szállítja. A Panor Magyarországszerte több mint 75 ügyféllel működik együtt, több mint 2000 vezeték nélküli access point-ot és 500 switch-et felügyelve.
„Célunk, hogy ernyőként működjünk ügyfeleink informatikai csapata felett” – mondja Turi János, a Panor Informatika technológiai igazgatója. „Szeretnénk kiterjeszteni a felügyelt hálózatokat a felügyelt szerverekre és PC-kre. Az ügyfelek értékelik azokat a partnereket, akik szélesebb körű megoldás szállítására törekszenek.”
A kulcs az, hogy feltárjuk az ügyfél fájdalomas pontjait: „A BHS számára egyértelmű, hogy a hálózat kulcsfontosságú volt” – magyarázza Turi János. „Az üzleti igények az idő, és szakértelmünk emellett nyugalmat biztosít számukra. A vállalat hálózati kihívásainak kezelésére való képességünk időt ad a BHS-nek arra, hogy az alaptevékenységére összpontosítson.” A BHS számára ez magában foglalja a regionális terjeszkedést, új ügyfelek megnyerését, az erőforrás-allokáció tervezését és egy új SAP platform bevezetését.
„A Panorral egyértelmű SLA-k vannak érvényben. Ez biztosítja számunkra, hogy a felügyelt szolgáltatás olyan eredményeket hoz, amelyekre szükségünk van” – mondja Réti Tamás. „Ha hálózatkezelésünket a Panorra bízzuk, okosabbak lehetünk erőforrásaink irányításában.”
Fázisos megközelítés egy mobil-első munkahely létrehozásához
A hálózat frissítése szakaszos megközelítést követett. A BHS a dunakeszi központtal akart kezdeni, megerősíteni a funkcionalitást, majd kiterjeszteni a debreceni elsődleges raktárba és logisztikai központjába, mielőtt továbblépne a másodlagos telephelyekre. Az Aruba Edge Services Platform (ESP) rugalmas, biztonságos és méretezhető architektúrát biztosít, amely lehetővé teszi ezt a megközelítést. A felhőben natív Aruba Central felügyeleti platform egyetlen nézetet és hozzáférést biztosít a Panor számára a teljes hálózathoz, valamint lehetőséget biztosít arra, hogy a kapcsolatot, a QoS-t és minden egyéb követelményt szolgáltatásként biztosítson a BHS-nek.
” Ez egy rendkívül mobil munkakörnyezet, és a BHS széles körű vállalati Wi-Fi-lefedettséget szeretett volna” – magyarázza János. „Javaslatunk egy Aruba Wi-Fi 6 AP-kon és Campus Access kapcsolókon alapuló egységes hálózat létrehozására irányult, amelyet az Aruba Centralon keresztül kezelünk.”
A központban 50 hozzáférési pont található 150 felhasználó számára, 65 hozzáférési pont pedig Debrecen nagyobb alapterületén.
„Az Aruba Central lehetővé teszi, hogy a hét minden napján, 24 órában figyeljük, karbantartsuk és kezeljük a hálózatot. Ha valami történik a hálózaton, arról még azelőtt értesülünk, hogy az ügyfelet érintené” – magyarázza János.
Szolgáltatásinnovációs platform létrehozása
Az elköteleződés felkészíti a BHS Trans-t egy digitálisabb, mobilabb jövőre. Leegyszerűsíti az új alkalmazások – kézi szkennerek, robotika, autonóm járművek a raktárban – integrálásának feladatát, és bevezeti a fogyasztás alapú szolgáltatási modellt. A BHS rendelkezik a platformmal a szolgáltatási innováció tesztelésére anélkül, hogy aggódnia kellene a hálózati kapacitás, a biztonság és az integráció miatt.
„Fizetünk egy szolgáltatásért, és lehetőségünk van szükség szerint növelni vagy csökkenteni” – mondja Réti. „A Panor MSP-megállapodás rugalmasságot biztosít a vezetékes és vezeték nélküli infrastruktúra újratelepítéséhez, ahogyan az egyes helyszínek megkövetelik.”
Panor Informatika Zártkörűen
Működő Részvénytársaság
Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 269.
E-mail: info@panorinformatika.hu
Tel: +36-1/646-4780
Cégjegyzékszám: 01-10-048924
Adószám: 25119071-2-41